Reklama KineKino teatras gali būti vienintelė vieta, kur laikoma nemandagu kalbėti per reklamą. Įmonės bando pasinaudoti Kino teatro žiūrovų susidomėjimu, kadangi tai yra viena patogiausių vietų reklamuoti produktą tam tikrai auditorijai. Pasak Reklamos Agentūros Addad.lt vadovo, kino reklama įmonei gali tiek pat daug privalumų kaip ir trūkumų.

Potencialias

Didelis ekranas ir galingos garso sistemos kino teatruose gali būti paslėptas privalumas reklamos skleidėjams.

Atsižvelgiant į laiko tarpą, kino reklama taip pat gali naudoti pasakojimo su pavyzdžiais metodą ir leisti kūrėjams prisiimti riziką, kurios įprastiniai televizijos laidos neleidžia. Jei viskas atliekama tinkamai, rezultatas potencialiai gali būti vizualiai patraukli reklama, kurią publika prisimins ilgai net ir po to, kai filmas baigėsi.

Kino reklama taip pat leidžia įmonėms ir organizacijoms tiesiogiai rinktis ir planuotis rinkodaros tikslines auditorijas.

Nors televizijos demografija gali būti vėjavaikiška ir dažnai sunku rasti  tikslią nišą ir laiko tarpą kada rodyti reklamą, tačiau kino žiūrovams paprastai yra lengviau įteikti ir nustatyti jų mėgstamą produktą.

Priklausoma auditorija

Kitas privalumas yra tai, kad skirtingai nuo namų žiūrovų naršytojų internete, kino lankytojai negali pakeisti kanalą arba atsisakyti peržiūros.

Reklamuotojai puikiai gali  pasinaudoti „nelaisvėje“ esančia auditorija ir paskelbti puikiai subalansuotą reklamos kampaniją.

Atsižvelgiant į atliktus tyrimus teminės reklamos kino teatruose turi puikiai subalansuota laikotarpį ir ilgį. Šios reklamos dažniausiai rodomos prieš  filmus, todėl yra lengvai susižiūrimos, o pagal filmo žanrą yra lengviau nuspėti kokia publika yra susirinkusi ir ką galima reklamuoti.

Reklamos vengimas

Tyrimai rodo, kad visgi nemaža auditorijos dalis, kuri įsigijo bilietus į kino filmus nepamato reklamos, kadangi tuo metu žmonės perka užkandžius prieš filmo pradžią. Dauguma žmonių vengia eiti į kino sales anksčiau nei filmo pradžia.

Ši reklamos vengimas itin sumažina reklamos kino teatruose poveikį, kadangi dažnai auditorija kino salėje nebūna didelė, o ką jau kalbėti, kai jūsų reklamą žiūri tik 20-30 % visų potencialių klientų.

Kinas yra vieta, kur žmonės eina atsipalaiduoti, susitikti su draugais ir gauti teigiamų emocijų.

Prekės ženklams – tai puiki vieta pasikalbėti su auditorija, kuri yra pasirengusi sulaukti netikėtumų.

Vieta paperka auditoriją

Kinas yra puiki vieta skelbimų pateikimui, bent jau iš pirmo žvilgsnio. Prekės ar prekės turi būti pristatomos į rinką tobulai.

Reikėtų pažymėti, kad viskas ant didžiojo ekrano atrodo geriau ir įspūdingiau.

Reklama kino teatre dažniausiai turi bent iš dalies atitikti jūsų pomėgius ir sukelti nostalgiją arba žavesį. Tad jeigu prieš kino reklamą pamatę reklamą apie tam tikrą produktą užsimanėte jo – nenustebkite, tai puikiai sustatyta reklaminė kampanija, kuri dažnu atveju atitinka jūsų pomėgius ir įpročius.

Mums įdomu – ar jūs jaučiate reklamos poveikį kino teatre?